Administratieve ondersteuning

De groei van je onderneming brengt heel wat tijdrovende administratieve taken met zich mee. Een extra stressfactor die ervoor zorgt dat je je niet kan concentreren op wat echt telt: de core business van jouw onderneming.
Doma Incasso kan jouw bedrijf al ondersteunen vanaf 4u/week. Daarnaast komen we ook bij jou langs om de nodige ondersteuning te bieden.

Wij helpen je graag verder met volgende administratieve taken:

Het opmaken van verkoopfacturen
Het opvolgen van aankoopfacturatie
De uitvoering van betalingen
Het inboeken van aankoop- en verkoopfacturen
Debiteurenbeheer
Postverwerking
Mailboxbeheer
Klassement
Enz.

Wanneer kan je ons inschakelen?

Doma Incasso staat voor je klaar tijdens de drukke of minder drukke periodes binnen jouw bedrijf. Op deze manier heb jij meer tijd om bezig te zijn met de hoofdactiviteiten van jouw onderneming. Daarnaast zijn we ook zeer flexibel en komen we langs wanneer het voor jou past. Zo kan je ons inschakelen als tijdelijke vervanging, bijvoorbeeld bij langdurige ziekte of zwangerschap. Kortom, we staan voor je klaar wanneer je ons nodig hebt!

Heeft jouw bedrijf ook nood aan administratieve ondersteuning? Wij komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken op maat van jouw bedrijf.